Το φθινόπωρο του 1917, η Mc Carroll (γιατρός) οδηγούσε στο δρόμο προς το γραφείο της κοντά στην Indio της Καλιφόρνια, και βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με ένα φορτηγό στην πλακόστρωτη εθνική οδό. Η γιατρός για να αποφύγει το φορτηγό, έστριψε το τιμόνι κι έπεσε επάνω σε έναν αμμόλοφο χωρίς να πάθει μεγάλη ζημιά. Τότε είχε την ιδέα για μια λευκή διαχωριστική γραμμή στο κέντρο των εθνικών οδών της χώρας ως μέτρο ασφάλειας.
Η
Mc Carroll σύντομα
γνωστοποίησε την ιδέα της στο τοπικό εμπορικό επιμελητήριο και στο
συμβούλιο εποπτικών αρχών της περιφέρειας Riverside, χωρίς επιτυχία.
Τότε εκείνη πήρε άσπρη μπογιά κι ένα πινέλο και με το χέρι σχημάτισε μια
λευκή λωρίδα στο μέσο του δρόμου, καθορίζοντας μία λωρίδα για τα
αυτοκίνητα που έρχονταν και μία για εκείνα που πήγαιναν ώστε να
αποφευχθούν παρόμοια ατυχήματα σαν το δικό της. Παράλληλα, ξεκίνησε
μια έντονη εκστρατεία με επιστολές που τις έστειλε σε γυναικείες
οργανώσεις για να την βοηθήσουν ώστε να εδραιωθεί η πρότασή της.
Τον Νοέμβριο του 1924, η ιδέα υιοθετήθηκε από την Επιτροπή Οδικής Καλιφόρνιας της Καλιφόρνιας και τα 5.600 χιλιόμετρα γραμμών σχηματίσθηκαν με κόστος 163.000 δολαρίων. Αργότερα υιοθετήθηκε η ιδέα παγκοσμίως.
ΗΚ
Τον Νοέμβριο του 1924, η ιδέα υιοθετήθηκε από την Επιτροπή Οδικής Καλιφόρνιας της Καλιφόρνιας και τα 5.600 χιλιόμετρα γραμμών σχηματίσθηκαν με κόστος 163.000 δολαρίων. Αργότερα υιοθετήθηκε η ιδέα παγκοσμίως.
ΗΚ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου