Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

DEBATE - ΑΠΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΕΩΣ ΑΣΤΕΙΟ


Εκείνο που μου άρεσε – και ίσως το μοναδικό

 - από το debate, 

ήταν η απάντηση που έδωσε ο Καμμένος στην Τρέμη διαβάζοντας το γράμμα ενός παιδιού για το τι είναι ΠΑΣΟΚ. Ευφυής ο Πρόεδρος των ΑΝΕΛ επεσήμανε το αυτονόητο και έδωσε σημειολογική απάντηση. Το ευχαριστήθηκα…
Τα μεγάλα λόγια του Μεϊμαράκη «έπεα πτερόεντα», μιας και δεν του’χω καμιά εμπιστοσύνη.
Τον Λαφαζάνη δεν τον άκουσα καν. Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έπρεπε να βρίσκεται στο πάνελ αφού δεν εκπροσωπεί κόμμα εντός της Βουλής.. Αλλά και στις προηγούμενες εκλογές τα κανάλια έδιναν βήμα στο ΠΟΤΑΜΙ (τι αστείο όνομα για πολιτικό κόμμα) οπότε για ακόμη μία φορά με υποχρέωσαν να σκεφτώ πως ο επαγγελματισμός των δημοσιογράφων στη χώρα μας ταξιδεύει στο σύμπαν εκτός τόπου και χρόνου…
Ο Θεοδωράκης με διασκεδάζει αφάνταστα κι άκουσα ευχάριστα τα όσα είπε. Το πρόβλημα είναι ότι δεν θυμάμαι τίποτα από όσα άκουσα… Εκτός ίσως από μια ηχώ που σφυρίζει ακόμα στ’ αφτιά μου : «Ναιιιιιι» !!!!!!!!!
Ο Τσίπρας ήταν εκείνος που έδωσε μερικές σαφείς απαντήσεις με τη σοβαρότητα που αρμόζει σ’ έναν πολιτικό αρχηγό. Προς το τέλος όμως του debate εκνευρίστηκε ! Είχε δίκιο αλλά εκνευρίστηκε. Και το’χασε. Για κάποιον σαν εμένα που η παρατήρηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς είναι ζήτημα σπουδής άπειρων ετών, αυτός ο εκνευρισμός, μου λέει πολλά. Λάθος του…
Ποιος άλλος ήταν στο πάνελ;
Αααα,,, η Φώφη ! Εδώ πρέπει να σας προειδοποιήσω : σιχαίνομαι τους γλυκανάλατους. Αυτούς που ούτε ο Χριστός τους γουστάρει. Ούτε κρύα λοιπόν, ούτε ζεστή, οπότε, παντελώς αδιάφορη. Αλλά θα την αδικούσα αν δεν έλεγα πως μία τραγική φράση της εγκλωβίστηκε στους δαιδαλώδεις λαβύρινθους των αυτιών μου και σφυροκοπάει μέχρι αυτή τη στιγμή το μυαλό μου υποχρεώνοντας τα εγκεφαλικά μου κύτταρα να χορεύουν σάλσα. Είπε : «από το 2010 όλοι πετροβολουν το ΠΑΣΟΚ» . Ορίστε μια αλήθεια που ακούγεται από στόμα πολιτικού !!!
<<Τα χεράκια μου δεμένα κι όλοι με πετροβολούν
Ότι έκτισα για σένα το γκρεμίζουν και γελούν
το πετροβολούν
Της μανούλας μου το γάλα σου `χα δώσει για να πιεις
Στου κατατρεγμένου τη σκάλα έλα τώρα να με δεις
να με λυπηθείς>>.
Πραγματικά τη λυπήθηκα.
Κυρία Φώφη, μπορείτε να μαζέψετε τις μαύρες πέτρες που έριξαν φεύγοντας οι ψηφοφόροι σας και να χτίσετε ένα σπίτι για να κρύψετε τις ενοχικές συνειδήσεις των στελεχών σας.
Ούτε το ΠΟΤΑΜΙ δεν σας ξεπλένει...
ΛΟΛΑ Η ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου