Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ




Άλλη μια μέρα φτάνει σιγά κι αργά στο τέλος της. Σε λίγο μπορεί να έρθει η Κλειώ, ο Θεόδωρος, η Αποστολία, η Κυριακή, ο Παναγιώτης, ο Μιχάλης… Θα καθίσουμε στη βεράντα και θα συνομιλούμε σιγανά για τα τεκταινόμενα. 

Ο ήλιος γέρνοντας πίσω απ’ τα βουνά χρωματίζει τις σκαιές σκέψεις μου και γεμίζει την ψυχή μου γαλήνη. Από χτες βράδυ που ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε το Δημοψήφισμα, μέχρι και τώρα, οι φαμφαρόνοι του Κοινοβουλίου, οι τρομολάγνοι των ΜΜΕ, σπέρνουν τρόμο. Πολλές φορές έχω γράψει για τα όπλα που χρησιμοποιούν οι ισχυροί του πλανήτη εναντίον των λαών, αλλά δεν έχω γράψει ποτέ για τον φόβο. Ο φόβος προκαλείται από τη συνειδητοποίηση ή την πλύση εγκεφάλου μιας πραγματικής ή πλασματικής απειλής. Ο φόβος σχετίζεται με μια σειρά πρόσθετων γνωστικών και συναισθηματικών καταστάσεων, που συμπεριλαμβάνουν την ανησυχία, το άγχος, τον τρόμο, την φρίκη, και τον πανικό. Ναι, ο φόβος είναι το όπλο τους. Ο φόβος που  συνδυάζεται με την κοινωνική επιρροή και μετατρέπεται σε  μαζική υστερία. Έτσι κυβερνούσαν στην Ελλάδα τα τελευταία κατοχικά χρόνια της παρακμής της. Μας κυβερνούσαν με το φόβο. Υποταγή, αλλιώς θα σας τα πάρουμε όλα !

Ο ήλιος έπεσε, οι φίλοι βρίσκονται καθ’ οδόν και σε λίγο θα μου χτυπήσουν το κουδούνι. Αυτό που θέλω να προλάβω να πω είναι πως πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια αδικίας, μετά από χρόνια τρομοκρατίας, έχω  πάψει να φοβάμαι. Μετά από τόσα χρόνια αδικίας, αισθάνομαι δικαιωμένη, είμαι ήσυχη. Φτάνει πια ! όχι άλλη υποταγή, δεν σας φοβάμαι, θέλω την ελευθερία μου. 

Ευχαριστώ εκείνους που ύψωσαν το ανάστημά τους στο μέτρο που αξίζει η Έλλάδα. Στο μέτρο που αξίζω εγώ σαν άνθρωπος, στο μέτρο που αξίζουν τα παιδιά μου, οι φίλοι, οι συμπατριώτες μου.
 Όχι λοιπόν, ΟΧΙ !!!   

ΗΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου